For Pet Sitters

For Pet Sitters

Kaltaisemme palvelun tulee olla luotettava, ja asiakkaana sinulla on oikeus olla huolissasi jättäessäsi lemmikkisi jonkun toisen huostaan. Tiimimme jäsenet ovat itsekin lemmikinomistajia, ja ymmärrämme huolenaiheen täysin. Sen vuoksi tarkistamme jokaisen hakemuksen huolellisesti, emmekä hyväksy hoitajiksi ihmisiä, jotka esimerkiksi haluavat ainoastaan ansaita rahaa. Tällä hetkellä meillä on käytössämme seuraavanlainen tarkastusprosessi: – Jokainen lemmikinhoitaja hakemus käydään manuaalisesti…

Sano ei maksulle käteisellä. Tarjoamme turvallisen ja luotettavan verkkomaksupalvelun juuri sinun turvallisuuttasi ajatellen. Henkilökohtaiset ja luottokorttitietosi ovat hyvässä tallessa. Jos otat maksun käteisellä, meille ei jää siitä mitään merkintää, jolloin 24/7 asiakaspalvelumme ei voi auttaa sinua. Päätavoitteemme on kasvattaa luotettavien lemmikinhoitajien yhteisö. Pitämällä kaikkien henkilökohtaiset tiedot turvassa ja huolehtimalla raha-asioista meillä on parempi mahdollisuus kasvattaa…

Lemmikinomistajalla tulee olla hyvä syy peruutukseen ja heidän täytyy kertoa se Host My Petille. Kun listaat palveluitasi, voit päättää peruutusehtosi. Päivähoito-, Ulkoilutus- ja Kotikäynti-palveluissamme peruutusehtona on aina Joustava. Kotihoito-palvelun kohdalla voit valita peruutusehdoksesi Joustavan, Keskitason tai Tiukan. Lemmikinomistaja maksaa varauksesta heti sen vahvistuttua. Peruutusehtomme ovat seuraavat: Joustava: lemmikinomistaja saa 100% rahat takaisin peruuttaessaan varauksen päivää…

Voit aina itse päättää, haluatko hyväksyä vai hylätä saamasi varauspyynnön. Jos hylkäät varauksen mahdollisten epäilysten takia, kannustamme ottamaan yhteyttä omistajaan ennen varauspyynnön hylkäämistä. Omistaja vastaa varmasti mielellään kysymyksiisi! Jos haluat perua jo vahvistetun varauksen, et voi tehdä sitä itse. Haluamme luoda luotettavien lemmikinhoitajien yhteisön ja otamme peruutukset erittäin vakavasti. Kun varaus on vahvistettu, lemmikinomistaja luottaa sinun…

Voit aina itse valita, haluatko hyväksyä vai hylätä saamasi varauspyynnön. Voit myös sopia tapaamisen lemmikin ja omistajansa kanssa nähdäksesi, miten tulette toimeen ja saadaksesi lisätietoa lemmikistä.

Toivomme todella, ettei lemmikille tapahdu mitään hoidossasi. Joskus onnettomuuksia ja tapaturmia ei kuitenkaan voi välttää. Hätätapauksessa, siis jos lemmikki sairastuu, vammautuu tai katoaa, ota välittömästi yhteyttä Host My Petiin. Yritämme auttaa sinua selvittämään ongelman niin pian kuin mahdollista. Sinun täytyy myös ottaa yhteyttä lemmikin omistajaan ja kertoa tilanteesta. Lemmikin omistaja voi kertoa sinulle lemmikkinsä pääasiallisen…

Lemmikinomistaja maksaa palvelusta, kun varaus on vahvistettu. Maksu kulkee turvallisesti verkkomaksupalvelumme kautta. Kun lemmikki on takaisin omistajallaan, heillä on 24 tuntia aikaa raportoida mahdollisista ongelmista. Jos kaikki meni hyvin, palkkasi siirtyy Host My Pet -profiilisi lompakkoon. Sieltä voit pyytää rahoja siirrettäväksi pankkitilillesi. Rahat saapuvat pankkitilillesi kolmen työpäivän kuluessa (ei viikonloppuna tai arkipyhinä). Host My Pet…

Host My Pet ei ole työnantaja. Kaikki lemmikinhoitajat Host My Petissä ovat itsensä työllistäjiä. Siksi heitä koskevat itsensä työllistäjiä koskevat vastuut, lait ja asetukset. Suosittelemme tutustumaan Verohallinnon sivuihin saadaksesi lisätietoa.

Listaat palvelusi Host My Petin profiiliisi. Voit aina itse päättää haluatko hyväksyä vai hylätä saamasi varauspyynnöt. Voit tarkentaa minkä rotuista tai kokoista lemmikkiä mieluiten hoitaisit. Voit tarjota yhtä tai useampaa seuraavista palveluista: Kotihoito (24h): Lemmikki asuu luonasi yön yli. Ajan päättää ja varaa lemmikinomistaja Host My Petin kautta. Lue lisää blogistamme. Kotikäynti: Vierailet lemmikin luona…