Miten voin perua varauksen?

Voit aina itse päättää, haluatko hyväksyä vai hylätä saamasi varauspyynnön. Jos hylkäät varauksen mahdollisten epäilysten takia, kannustamme ottamaan yhteyttä omistajaan ennen varauspyynnön hylkäämistä. Omistaja vastaa varmasti mielellään kysymyksiisi! Jos haluat perua jo vahvistetun varauksen, et voi tehdä sitä itse.

Haluamme luoda luotettavien lemmikinhoitajien yhteisön ja otamme peruutukset erittäin vakavasti. Kun varaus on vahvistettu, lemmikinomistaja luottaa sinun pitävän huolta lemmikistään ja ryhtyy tekemään omia suunnitelmiaan. Siksi pyydämme sinua aina varmistamaan että voit todella tarjota palvelun, johon sitoudut.

Peruaksesi vahvistetun varauksen, ota yhteyttä Host My Petin tiimiin osoitteessa [email protected] niin pian kuin mahdollista ja anna tarkka syy peruutukselle. Ota yhteyttä mielellään ainakin viikko ennen palvelun alkamista, niin annat lemmikinomistajalle aikaa löytää uusi lemmikinhoitaja. Lemmikinomistaja saa rahat takaisin täysimääräisesti ja me autamme häntä löytämään uuden hoitajan.

Ymmärrämme, että tilanteet tapahtuvat joskus nopeasti ja odottamatta, mutta pitääksemme huolta yhteisöstämme, otamme peruutukset vakavasti. Viime hetken peruutus ilman hyvää syytä johtaa ensimmäisellä kerralla varoitukseen. Toisella kerralla lemmikinhoitajan tili poistetaan tietokannastamme.